Slasktratt Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Finns där något typ Massor Med Pengar fusk? Jag behöver det. Help! Kom ihåg nästan alla belönas med 1-10 poäng om man hjälper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Det enda jag känner till är fusket där du får 1000 spänn varje gång du gör det. Håll in dollar-tecknet hur länge du vill så ploppar tusenlapparna in. Men staketen går sönder, så det bästa är att göra fusket alldeles i början och sedan reparera allt efteråt. Brukar själv fixa några miljoner innan jag börjar jobba med zoot. :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Det enda jag känner till är fusket där du får 1000 spänn varje gång du gör det. Håll in dollar-tecknet hur länge du vill så ploppar tusenlapparna in. Men staketen går sönder, så det bästa är att göra fusket alldeles i början och sedan reparera allt efteråt. Brukar själv fixa några miljoner innan jag börjar jobba med zoot. :mrgreen: man ska hålla inne Alt Gr och 4(inte på numpad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Tack svin mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Du kan gå in i en textfil i mappen där du installerade det. Jag tror att den hette zoo någonting. Du går längst ner och ändrar på en rad. På den står det Maxcach något sånt. Du ändrar siffran där till så mycket du vill ha när du börjar en bana. Då kan du ha så mycket pengar som du ändrade till. PS. Man kan ändra raden Mincach nånting och där ändrar man minsta summa pengar som man vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 det funkar inte! Man får bara 500 000 som vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 jag tycker i nte man ska fuska på det lätta spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 beror på om man vill bygga en mega-stor park eller hålla sig till max femton djur och skulder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Alltså hur många djur finns det totalt blad Marine, Dino och vanliga zoo djur? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_milla_91_ Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 håll in knappen Alt Gr och $ ....... och om du vill ha enhörningar så döper du attraktionen till xanadu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leopard Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 håll in Alt Gr + $. hela tiden. gör så innan du börjar med ett nytt zoo. annars så förvinner och rostar staketen och då rymmer djuren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.