Mojen Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 (redigerat) Är det någon som vet om det händer något när man klarat Classic, Adventure och All Star på Very Hard förutom att man klarat det? B) Det kommer ju i alla fall en såndär ruta som det står att man klarat det på när man klarar någon utav dom. B) :zzz: (En sån ruta där som kommer upp när man låser upp saker...) Redigerat 18 Oktober 2004 av Mojen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jag vet bara att man möter 2 händer eller giga bowser men de står ju lite fusk men jag kan ej kolla jag e int så bra än...... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 okej då drar vi det igen...det finns inga fusk till ssbm inte ens med AR och nej tyvärr så händer det inget speciellt när man klarar alla single spelar saker :( kanske får man en trofé Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 14 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Nej. Någon trofé vet jag att man inte får :( för jag fick alla för någon dag sedan. :D Den sista jag tog var DISKUN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Så kul för dig då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
froz Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Hur får man Diskun? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 14 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 (redigerat) Man får alla Bonus Record poäng. Här är en bra sida för det. ||http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/file/super_smash_bros_melee_bonuses.txt || Det var där jag hittade hur man fick den!! :D Redigerat 14 Oktober 2004 av Mojen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (redigerat) Hallå!!! Någon som vet? Mojen Redigerat 15 Oktober 2004 av Mojen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 okej då drar vi det igen...det finns inga fusk till ssbm inte ens med AR och nej tyvärr så händer det inget speciellt när man klarar alla single spelar saker :( kanske får man en trofé jag har fusk till ssbm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Har du? Vad är det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 t.ex.4x speed hela tiden eller alla karaktärer m.fl. P.S.en AR produkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 och vad får dig att tro att vi skulle tro på att det där funkar det finns ina fusk till ssbm inte med action replay lr gameshark :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg