Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Den var från 70-talet vill jag påminna. Dåliga specialeffekter? Ja det är ju ganska självklart. Men dom skådespelade så bra att dom behövde inga specialeffekter. Som t ex. The Exorsist. Den behövde inga specialeffekter men fick ändå oscar för läskigaste film. Alien blev en bra film utan specialeffekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Är d nån som sett Alien-filmerna? Jag är ett stort Alien f*n:rolleyes: Jag fick Alien Quadrology, med nio DVD skivor i, i födelsedagspresent. Har en massa föremål också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Man ser det på långt avstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.