NightMaker Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Det går inte att treada Från ruby till firered för mig har jag gjort något fel?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 ingen som vet det eller?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 gör inte dubbel inlägg men jag tror att du måste ha en sån där tråd lös adapter till båda spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 nej man ska ha nationaldex för att få den måsta man ha klarat ligan och ha fångat 60 pokemon sen ska du gå till professor oak . :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 ni två snackar mycke! jag hatar i alla fall pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 ni två snackar mycke! jag hatar i alla fall pokemon. Jaså, ytterligare lite otrevligt spam... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 men jag har klarat pokemon ligan och fångat över 60 pokemno men när jag gär till oak så kollar han bara på min pokedex och sen står det att jag har fångat 45 pokemon men jag har räknat alla inklusive dom på boxen och det är över 60 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 du kanske måste ha lämnat ruby och sapphire plate till Celio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg