Boiuthh Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag fattar inte att ni killar alltid missbedömer oss tjejer om ja säger så här e jag typ helt som" Krystal " utom att min pappa inte e alergiker och att vi ha hund jag hatar hästar & harry potter e såååååå trååååkig gillar inte kaniner älskar krigsfilmer ska jag va älig så har jag alltid håret upp satt i hästsvans och klär mej ofta i kill klädder för att jag tycker dom e skön(särskilt militärt) jag slösar inte bort pengar på kläder eller djur det sköter pappa & mamma!! jag kan sitta och spela i flera timmar om jag vill och får min mamma gillar inte att jag sitter där allt fö länge!!! :angry: :angry: :angry: och min singnatur e det här: :evil: finns ju undantag :D ne... men det e bara en grej som är.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Ha, ser man på... det finns undantag! Transa? Verkligen... transor klär sig som tjejer. Tyvärr, men jag går inte runt i klänning och kjol i skolan. Med andra ord, nej jag är inte transa. Folk hade frågat andra saker om jag kryssat för kille i presentationen. Ska byta avatar, får se hur folk reagerar då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) Ha, ser man på... det finns undantag! Transa? Verkligen... transor klär sig som tjejer. Tyvärr, men jag går inte runt i klänning och kjol i skolan. Med andra ord, nej jag är inte transa. Folk hade frågat andra saker om jag kryssat för kille i presentationen. Ska byta avatar, får se hur folk reagerar då... kanske att namnet också är liksom.. lite "feminint" :D Redigerat 3 November 2004 av Boiuthh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Lustigt... mycket lustigt... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 du har ju iofs ganska mycket som talar emot dig.. namnet, avataren, signaturen och presentationen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 du har ju iofs ganska mycket som talar emot dig.. namnet, avataren, signaturen och presentationen... "Talar emot"??Vad menar du egentligen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (nebbig @ 03/11-2004 19:44:17) du har ju iofs ganska mycket som talar emot dig.. namnet, avataren, signaturen och presentationen... "Talar emot"?? Vad menar du egentligen??? ja.. talar emot.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (Boiuthh @ 03/11-2004 19:47:23) (nebbig @ 03/11-2004 19:44:17) du har ju iofs ganska mycket som talar emot dig.. namnet, avataren, signaturen och presentationen... "Talar emot"?? Vad menar du egentligen??? ja.. talar emot.. Hmpf...Claudia har ju fyllt i de själv, hur kan de då vara emot honom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 om du skulle prata med någon i telefon.. som säger sig hete Katarina, har en "tjejig" röst.. skulle inte du tro att det va en tjej då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 om du skulle prata med någon i telefon.. som säger sig hete Katarina, har en "tjejig" röst.. skulle inte du tro att det va en tjej då? Jag har också trott att Claudia var tjej, men jag förstår inte de som uppför sig som barnungar och vägrar erkänna att de hade fel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (nebbig @ 03/11-2004 19:52:39) om du skulle prata med någon i telefon.. som säger sig hete Katarina, har en "tjejig" röst.. skulle inte du tro att det va en tjej då? Jag har också trott att Claudia var tjej, men jag förstår inte de som uppför sig som barnungar och vägrar erkänna att de hade fel... det håller jag med om.. men det e ju liksom förståeligt att dom tog fel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 ??? Vad har jag skrivit??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg