sboy2 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 utav 100 pers som är tv/data-spels breroende så är nog 11 tjejer och bara 2 av dom känner till fuska(vet inte om de e sant men jag tror det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 utav 100 pers som är tv/data-spels breroende så är nog 11 tjejer och bara 2 av dom känner till fuska(vet inte om de e sant men jag tror det) Men är det inte många tjejer som spelar The Sims (i min klss gör dom det)?Men jag tror du har rätt, dom lägger sina pengar på kläder och djur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 the sims e ju för både killar och tjejer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 the sims e ju för både killar och tjejer Ja jag menar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag är tjej!!!! Jag går in på Fuska.se varje dag är inne flera timmar. Jag avskyr The Sims ett avskyvärt tråkigt spel. Häst sidor blääää! och Jag avskyr allt som har med Harry potter att göra. Jag brukar gå in på Cradle of filths hemsida, Fuska.se, och Helgon.net (en sida för hårdrockare, Gothare, medmera över 15 år) Jag är absolut tv-spels beroende spelar upp till tio timmar i bland. Visst jag har kanin men det är för att det är det ända djuret som kan vara ute hela vintern utan att frysa (pappa är alergiker) Lägger ner 15kr på kanin mat var fjärde vecka. Och klädder köper jag inte ofta brukar lägga mina pengar på Tv-spel, skivor och filmer! Nu vet ni det alla tjejer e inte likadana, så de så! :lol: :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 öhhh jag trodde du var en kille :blink: .tjejer spelar alla spel t.ex i sverige finns det en Tjej som är lika bra som Potti och Heaton i Cs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 ja visste d hela tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 kul att ha fler tjejer här, det börjar komma till fler och fler. Blue_yoshi finns också, Ranma... Blue_yoshi är aktiv då och då, Ranma är inne ibland, dels för att hon inte känner sig särskilt välkommen av vissa här. Kompletterar det Krystal sa, om att tjejer inte bara sitter hemma och kelar med kaniner och är på hästsidor: Det där med hästar är helt fel, dessutom är jag allergiker så det vore omöjligt. Har aldrig gillat hästar heller. Har visserligen kanin men av samma anledning som Krystal, alltså allergin. Kelar särskilt mycket kan jag inte säga att jag gör, men det vore djurplågeri att bara ha henne att sitta i en bur ensam hela dagarna. <_< Lägger knappt ut några pengar alls på djur, föräldrarna betalar det. Harry Potter är det sista jag vill läsa. Är heller inte så hemskt intresserad av kläder och springer inte runt och festar eller jagar killar hela dagarna. Så glöm det där med att tjejer är likadana, smaken är som baken. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 när ja va i island var det en häst som red över mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Harry Potter är det sista jag vill läsa. För ett tag sen var det Witch >_>Bestäm dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Chihuahua: Kul att det är fler dom tänker på mitt sätt! 0012: du är inte den första, alla tror visst att jag är kille! Herr.Kaio: vad viste du hela tiden??? :lol: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 kul att ha fler tjejer här, det börjar komma till fler och fler. Blue_yoshi finns också, Ranma... Blue_yoshi är aktiv då och då, Ranma är inne ibland, dels för att hon inte känner sig särskilt välkommen av vissa här. Kompletterar det Krystal sa, om att tjejer inte bara sitter hemma och kelar med kaniner och är på hästsidor: Det där med hästar är helt fel, dessutom är jag allergiker så det vore omöjligt. Har aldrig gillat hästar heller. Har visserligen kanin men av samma anledning som Krystal, alltså allergin. Kelar särskilt mycket kan jag inte säga att jag gör, men det vore djurplågeri att bara ha henne att sitta i en bur ensam hela dagarna. <_< Lägger knappt ut några pengar alls på djur, föräldrarna betalar det. Harry Potter är det sista jag vill läsa. Är heller inte så hemskt intresserad av kläder och springer inte runt och festar eller jagar killar hela dagarna. Så glöm det där med att tjejer är likadana, smaken är som baken. ;) Ojj, alla tjejer i min klass gillar kläder.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg