Quicksilver Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Skrivet 15 Oktober 2004 VAD tycker ni om pkmn coluseum... Nackdelar: Battle mode; trökit att man inte får välja pkmn i b-mode, och synd att det inte finns party spel som ratata race m.m. Fördelar: story mode , första gången ett äventyr i 3d dock nästa gång tyckaer jag det ska va samma prencip som gba-spelen. aallmänt: bra saknar dock massa animationerna av attckarna kan skifta från bra och sådär.. pokemonens rörelse schema är tajt och ibland blir det grafik fel. story mode dock roligt. betyg: Grafik 7/10 kunde vara finnare gjorda pokemon +figurer Ljud. 8/10 rolig musik man faller lätt för den Utmanig 6/10 story mode räcker ett tag sen finns det inte så mkt att göra. DESIGN 7/10 inga kommentarer ja det va d!
Quicksilver Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Oktober 2004 ok njae grafiken inte bra och så vidar en stor besvikelse!
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 Jag tycker att det är så där, inte jätte roligt men inte jätte tråkigt heller! jag tycker att det vore kul om dom kunde göra pokemon leafgreen och firered till gc! :lol:
Gäst RedSnake Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 jag tycker att det vore kul om dom kunde göra pokemon leafgreen och firered till gc! :lol: det finns
AljosjA o Emil Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 pkmc suger tycker jag, fattar inte vad det går ut på.
Gäst RedSnake Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Skrivet 21 Oktober 2004 gör det??? :huh: om man köper en sak så man kan spela gb & gba till gc:n
Veilor Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Skrivet 21 Oktober 2004 håller med om att spelet är lite tråkigt,man klarar det på två veckor ungefär(om man spelar mycket),det gjorde jag.Så jag skulle inte köpa det om jag var du..Fast det är lite kul ändå :D
Rekommendera inlägg