Guggo Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 har precis köpt starwars battlefront.....kul spel men inte värt pengarna... funderra på att byta mot farcry, tycker ni jag skall byta ( tiden går ut den 19 okt). kom gärna med andra förslag på bättre spel.... :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Byt till Shellscock Nam' 87 ;) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Hlf-life 2^____^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 inte farcry då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 du kan vänta tills farcry 2 kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Kommer de? Far CRy 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 erh, dom har ju precis (inte precis men för inte så långt sedan) släpp 1:an så det kommer nog ta 2-3 år för att 2:an ska komma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Byt mot far cry och skit i shellsho nam' 87, typ 4/10 av de flesta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 hl1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 men va f... ska far cry 2 komma? isåfall, hur vet ni de??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Byt mot far cry och skit i shellsho nam' 87, typ 4/10 av de flesta :P Far cry är sådär men kanske bättre än SW:battle front Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Det blev farcry..... hämskt trevligt spel...fullt med vänskapliga mercenarys och kamratliga monster. Tyvärr gjorde jag bort mej lite när jag skulle byta, för när jag kom hem så såg jag att jag glömt en cd-skiva till battlefront i datorn.... :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.