Gäst golden mewtwo Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 (redigerat) när jag har skrivit ett inlägg så står det error och så står det "warning: mysql_connect():can't connect to MySQL server on 'localhost' (10048) in g: /home/fuska.se/html on line 17" varför händer det så!?? Redigerat 16 Oktober 2004 av golden mewtwo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 när jag har skrivit ett inlägg så står det error och så står det "warning: mysql_connect():can't connect to MySQL server on 'localhost' (10048) in g: /home/fuska.se/html on line 17" varför händer det så!?? Det hände för mej då jag skulle skicka in en fusk.vet inte vad det är, kanshe en del av fuska's databas har krashat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 har hänt förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 hände mig på chatten jag vet inte om det stog sådär men något liknande i röd text Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 hände mig två ggr i går varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Och nu händer det igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Det händer även mig hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Men det räcker ju att klicka på uppdatera några gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Nu när jag skulle svara kom det för 8:onde gången! <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Poängforumet verkar vara värst drabbat... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Det är Al-Qaida som försöker störta oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 händer visa gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.