Halkatla Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag vill byta pokemon med min lillebror men det går inte varför? :( vi har båda gamboyadvanceSP..och en kabel till.. han har pokemon yellow och jag har pokemon sapphire och pokemon red. :blink: men på hans står det : Please register here, eller nåt men på min står det bara: Here kan 2 friends linka with kabel... :unsure: Snälla hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Vad för sorts kabel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 På kartongen står det: 2player link cabel first place for games, game, gameboy advance Sp.. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 På kartongen står det: 2player link cabel first place for games, game, gameboy advance Sp.. :rolleyes: OJ! :lol: glömde: gameboy advance sp accessory... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Ska du byta mellan Yellow/Red måste du ju ha en gammal Gb/Gbc kabel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 17 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Ska du byta mellan Yellow/Red måste du ju ha en gammal Gb/Gbc kabel... Måste han ha ett rubyspel? :o typiskt! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 De funkade inte för mei heller men sen fattade ja men de tar tid att byta tycker jag ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Ska man byta mellan R/S spel ska man ha en Gba/Gba SP kabel. Om man ska byta mellan äldre spel måste man ha den gamla typen av kabel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 på mig andvänder jag alltid gba link kable! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Men den funkar inte till gamla spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 på mig funkar det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Nu behöver jag hjälp! :( Jag har kommit till prafiklagetown och sen surfat tills jag kom till dykvatten. och då kom jag till massa blindskrift och då dök jag upp och komm till en grotta! Jag ville ut så jag gjorde dig och då kom man in i ett annat rum vad ska man göra för attak där? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg