waddis Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jack of blades kan man ju skada till halva livet när han står på marken... Men sen flyger han upp och det kommer en massa stenar... sen så bara sjuter han ut massa djur och e kvar där uppe vad ska jag göra för att få ner han igen eller ska han va där uppe och isåfall hur ska man skada han när han e där uppe? :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 mmm du ska nog tänka lite jag menar i början fick ddu en LÅÅÅÅNGGGG träning i bågskytte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jaa men asså det är ju en massa som slår på en hela tiden så man kan typ inte sjuta han med pil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Segero Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Näe, asså det är bara röra dej så mkt som möjligt. Du ska använda multi arrows. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Japp...Det är ett bra knep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Segero Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 (redigerat) Mm, på tal om pilbågar. Har nån den bästa? Redigerat 17 Oktober 2004 av Segero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Segero Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Waddis, ett annat bra knep om du hela tiden blir slagen kan du ju sätta på dej magisk sköld..om det är liven du bekymmrar dej om.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 jag spöa han första gången.... han var juh as lätt... för att unvika hans magier rulla runt hela tiden så prickar dem inte B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg