Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Jag är egentligen en naturbegåvning inom basket. Jag är lång, jag är snabb och jag är stark. Men, man kan ju inte träffa den där jäkla korgen..Ska jag bara vara lite effektivare skulle jag varit hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Föredrar fotboll.. Men förut när jag var ganska bra på basket så satte jag 15 straffar i rad. Det var väl helt okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Basket är bäst/cool! :cool: Basket regerar! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Basket är bästa sporten!! Fotboll bara massa divor som springer runt och ska se snygga ut framför kamrorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Basket är bästa sporten!! Fotboll bara massa divor som springer runt och ska se snygga ut framför kamrorna. Hahahahahhahaha fotboll är världenspopuläraste sport och när det är basket matcher är det så tyst.om jag fattar inte varför man driver med bollen i handen för att kasta upp den i en liten papperskorg :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.