Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 130
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet
jag fattade inet det...det stod ju "mario brothers lättast fox"
Han menade att Fox var lättast. Jag tycker väl att Ness var svårast första gången jag mötte han. Men Fox kan vara jävligt dryg när han hoppar och slår uppåt...
Skrivet
C.falcon var den svåraste jag mött när jag mötte honom för första gången
Jo, han var också svår. Jag höll till och med på att fölora mot han första gången. Men jag förlorade mot Ness. Men nästa gång när jag hade raderat spelet och mötte han igen så blev det TOTAL UTKLASSNING.
Skrivet

allt jag jorde mot ness

va att ta fram en bomb när an va vid kanten.sen kastade jag bomben.... han tog sjydd....bomben puttade ness och han hadde skölden och hann inte göra nåt annat:)

Skrivet
Jo, han var också svår. Jag höll till och med på att fölora mot han första gången. Men jag förlorade mot Ness. Men nästa gång när jag hade raderat spelet och mötte han igen så blev det TOTAL UTKLASSNING.[/quote

för vem då.. ? Ness eller dig?

Skrivet

Från: Södermalm

Poäng: 91

Föremål

Skrivet: 23/12-2003 12:25:27

--------------------------------------------------------------------------------

0014 skrev:

Jo, han var också svår. Jag höll till och med på att fölora mot han första gången. Men jag förlorade mot Ness. Men nästa gång när jag hade raderat spelet och mötte han igen så blev det TOTAL UTKLASSNING.[/quote

Det var jag som utklassade Ness!

Skrivet

okej... vilken break the targets och board the plattforms tycker ni är roligast??

jag gillar Luigis Break the targets och Kribys board the plattforms

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...