Hoppa till innehåll

Super smash bros


Taranee
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 130
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej jag undrar om någon kan förklara bättre för mig hur man ska knappa in den där koden för att möta olika bossar jag har försökt, men det funkar inte....

:new_puppy_dog_eyes:

Master Hand är den enda bossen. Det är falskt fusk och det finns reda sånna här trådar. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oki vad synd hade ju varit skoj.....

kan du några andra fusk till super smash bros???

kram

Det finns direkt inga fusk men det finns tips. Som att sno liv om man kör Team på Vs Mode. Man ska trycka på Start när man dör, men medspelaren måste ha minst 2 liv kvar. Jag kommer inte ihåg så mycket mer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag anmäler denna tråd, så inger får skrva mer på denna tråd nu!

 

 

det där är ett onödigt inlägg...om du läst regler för anmälning så står det att man tex inte får skriva "nu anmäler jag..." eller nåt sånt utan ska direkt anmäla...bara så du vet tills nästa gång

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag anmäler denna tråd, så inger får skrva mer på denna tråd nu!

 

 

det där är ett onödigt inlägg...om du läst regler för anmälning så står det att man tex inte får skriva "nu anmäler jag..." eller nåt sånt utan ska direkt anmäla...bara så du vet tills nästa gång

Jag vet det. Jag fick ett pm från Suna om det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej...då har du i alla fall lärt dig en läxa.. (jag gjorde samma misstag)
Jag gjorde det många gånger, men det som var tur var att jag fick det som ett tips och inte en varning. Så jag kan vara glad för det. Men vi diskuterar inte mer i den här tråden nu. Vi låter den sjunka ner till nästa sida.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...