0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 tycker du att mario brothers var lätta eller svåra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Svåra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 jag fattade inet det...det stod ju "mario brothers lättast fox" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 jag fattade inet det...det stod ju "mario brothers lättast fox" Han menade att Fox var lättast. Jag tycker väl att Ness var svårast första gången jag mötte han. Men Fox kan vara jävligt dryg när han hoppar och slår uppåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 C.falcon var den svåraste jag mött när jag mötte honom för första gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 C.falcon var den svåraste jag mött när jag mötte honom för första gången Jo, han var också svår. Jag höll till och med på att fölora mot han första gången. Men jag förlorade mot Ness. Men nästa gång när jag hade raderat spelet och mötte han igen så blev det TOTAL UTKLASSNING. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 allt jag jorde mot ness va att ta fram en bomb när an va vid kanten.sen kastade jag bomben.... han tog sjydd....bomben puttade ness och han hadde skölden och hann inte göra nåt annat:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 C.falcon var den svåraste jag mött när jag mötte honom för första gången Jo, han var också svår. Jag höll till och med på att fölora mot han första gången. Men jag förlorade mot Ness. Men nästa gång när jag hade raderat spelet och mötte han igen så blev det TOTAL UTKLASSNING.[/quote för vem då.. ? Ness eller dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Från: Södermalm Poäng: 91 Föremål Skrivet: 23/12-2003 12:25:27 -------------------------------------------------------------------------------- 0014 skrev: C.falcon var den svåraste jag mött när jag mötte honom för första gången Jo, han var också svår. Jag höll till och med på att fölora mot han första gången. Men jag förlorade mot Ness. Men nästa gång när jag hade raderat spelet och mötte han igen så blev det TOTAL UTKLASSNING.[/quote Det var jag som utklassade Ness! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jaha...förstod inte riktigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jaha...förstod inte riktigt... NEJ, JAG NÄRKTE DET. Jag råkade kopiera lite för mycket. hehehihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 okej... vilken break the targets och board the plattforms tycker ni är roligast?? jag gillar Luigis Break the targets och Kribys board the plattforms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg