Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 vad ska ni önska er till jul?jag ska nog önska mig gta:sa eller mc3, beror på vilket jag köper i förväg... :P :rolleyes: mer kommer jag inte på än vad jag ska önska mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 (redigerat) Vet inte riktigt kanske en Xbox.nä det är inte tidigt man har ju 1 och en halv månad på sig och tänka vad man ska önska sig.av min mamma och pappa ska jag önska mig xbox och av min mormor hmm kanske Rasten Uppdraget Rädda sommarlovet,eller pokemon 4 ever. Redigerat 17 Oktober 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 ska kanske oxå önska mig ett xbox... :P :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 lite kläder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 kläder? man får ju ändå sånt när de andra kläderna blir för små... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 En Amiga med tillbehör. Måste bara ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 world of warcraft, om det hunnit komma ut dvs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Harry potter och fången från azkaban, sen får jag nog inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 kläder? man får ju ändå sånt när de andra kläderna blir för små... Jag menade iron maiden kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Pengar, vilket jag kommer få i förväg..sticker till egypten den 16 december :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Kläder brukar man få altid i Julklapp min mamma köper en massa :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Kläder brukar man få altid i Julklapp min mamma köper en massa :blink: Jag får aldrig :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.