mr_onkel Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Typ något spel till gc eller dator och pengar som man kan köpa fler spel som man vill ha när dom kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 och så ska jag önska mig den nya eminem cd:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag ska önska mig pokemon fr/lg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Men vår Disneychannel fungerar inte längre.Chihuahua ska jag få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 ska önska mig nya spel och kanske ett nytt pingis rack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag önskar mig x-box + Fable. Jag överger mina trogna sony maskiner och går över till den mörka sidan... Finns så mycket fler (och bättre) multiplayerspel till x-box. Sen så önskar jag mig Prince of Persia 2 till PS2 och lite annat grejs som typ presentkort på fantasia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Det är fortfarande ett tag till julafton .. Men självklart har man ju börjat fundera på ett antal grejor . Som en MP3 spelare med display, pengar, Rise To Honour till Playstation 2 och kanske nåt annat tv-spel . San Andreas får jag på releasen, om jag inte skulle få de, skulle jag önskat mig det såklart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 vad e dt för ras? du kan vell söka på typ google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 vad e dt för ras? du kan vell söka på typ google. kan inte du säga dt? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 fyller år idag! fick ett förhandsbokat san andreas och 2 hockey biljetter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 jag skall önska mej en GB advance och en pokémon spel (vet inte vilket ännu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Jag kommer önska mig: * En drös av Gamecube-spel * Mp3-spelare * Några filmer borde det bli! =) fler saker finns det men kommer inte på dom nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.