Kassler Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 1. Ninja gaiden självklart ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 1. Ninja Gaiden 2. Fable Helt självklart ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Vad menar du me Fanboy? Tack så mycke verkligen tack <_< Om man kommer och säger att x-box är bättre än ps2 utan några som helst argument är man troligen en fanboy. Alltså man strider (;D) för en konsol bara för att man har den själv. t.ex. Vad nu??? Det måste vara ngt fel! Kassler rekomenderar inte Halo!!?!!??!?!? ;D;D Men iaf.. Back to topic~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 1 ninja gajden 2 halo 2 3 bournaut 3 (vet att jag stavat fel) det är dom jag tycker är bäst :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Äger man ett xbox är det givet att man ska ha Halo som första spel.:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Lätt Ninja Gaiden.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Är det smart med Counter-strike :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Nej, har du det på PC så köp det inte.. Och om du inte har Live så är det helt värdelöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CErX Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Splinter Cell: PT är ett bra val, bra både om man har Live eller ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Nej, har du det på PC så köp det inte.. Och om du inte har Live så är det helt värdelöst. Vadå klarar man inte banor och sånt typ som på Cz.Jag gillar också 3D grafik spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 nej jag tror inte man gör det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 (0012 @ 19/10-2004 16:34:10) Nej, har du det på PC så köp det inte.. Och om du inte har Live så är det helt värdelöst. Vadå klarar man inte banor och sånt typ som på Cz.Jag gillar också 3D grafik spelen. Inte för jag är säker men jag tror de är likadant som när man kör på internet på PC så är de likadant på Xbox fasst Bottar.... Men jag glömmde kolla om man kör olika uppdrag... Klumpit av mej ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg