Gäst 0012 Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 det här är ett litet broblem med sonic jag frågar kan nån visa fodralen på den andra versonen så att jag tror så ingen vågar visa så finns inte sonic på super smash bros det finns bara en verson annars skulle de stå på supersmashbros.com att det finns :evil: :x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Hur får man in bilder i inlägget. Om jag hittar nån bild på den amerikanska versionen så kan jag visa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 fråga admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 fråga admin kopiera bara adressen och url så lägg in den i inläggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 OK, Nu ska jag bara hitta en bild på det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Hur får man hitmonlee och domandra gubbarna,Link_Cable säger att man ska få något som heter Ultimat Cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 men att nintendo kan inte veta i förväg att nån ger ut rykten men att det är skillnad (inte språket)är tyket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Den finns inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 men hallå dom hemliga står inte på fodralet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Men det var nån som sa att man bara kunde få dom på den Amerikanska versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 13 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 d finns väll bara den amerikanska versionen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 vilka verision har vi eller jag på min strår det "PAL" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg