Hoppa till innehåll

Counter Strike...

thps4

Rekommendera inlägg

tja..

när jag ska connecta till en server på 1.6/condition zero (online med steam) så går det inte..

spelet stängs bara av också kommer det upp en ruta som det står nånting med det här: VAC and CD are not compitable..........

vad f*n är VAC????

jag använder Cheating Death..

snälla hjälp mej det sugar att spela single player :P

hörs.......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tja..

när jag ska connecta till en server på 1.6/condition zero (online med steam) så går det inte..

spelet stängs bara av också kommer det upp en ruta som det står nånting med det här: VAC and CD are not compitable..........

vad f*n är VAC????

jag använder Cheating Death..

snälla hjälp mej det sugar att spela single player :P

hörs.......

Det går inte och connecta från Cs 1.6 till Cz kan ni fatta :angry: .Cz är nåt annat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du connectar en server som inte använder cheating-death när du har cheating-death på, så funkar det inte !! Jag har oxå haft det problemet.

Det finns några servrar med cheating-death men dom flesta har den vanliga "cheating modulen" så skit i cheating-death så blir det mycket mindre komplicerat !!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok tack.. men här är ett annat problem

:P

när jag ska connecta till en server på condition zero så stannar det på precaching resources. och datorn låser sej så jag måste trycka på strömbrytaren.. men det funkar prima att spela med 1.6. någon som vet vad som kan vara fel?

snälla behöver hjälp!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis blev bannad i 4 månader jag visste han hade fusk stack till en Anti-fusk server och gav han ip.n till den när han gick in Pop Blev han bannad i 4 månader.Det var skönt utan nån som fuskar hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...