thps4 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 tja.. när jag ska connecta till en server på 1.6/condition zero (online med steam) så går det inte.. spelet stängs bara av också kommer det upp en ruta som det står nånting med det här: VAC and CD are not compitable.......... vad f*n är VAC???? jag använder Cheating Death.. snälla hjälp mej det sugar att spela single player :P hörs....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 jag har iaf inte cz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 tja.. när jag ska connecta till en server på 1.6/condition zero (online med steam) så går det inte.. spelet stängs bara av också kommer det upp en ruta som det står nånting med det här: VAC and CD are not compitable.......... vad f*n är VAC???? jag använder Cheating Death.. snälla hjälp mej det sugar att spela single player :P hörs....... Det går inte och connecta från Cs 1.6 till Cz kan ni fatta :angry: .Cz är nåt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 18 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 ???? vart laddar jag hem vac Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 ???? vart laddar jag hem vac Vad är det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Om du connectar en server som inte använder cheating-death när du har cheating-death på, så funkar det inte !! Jag har oxå haft det problemet. Det finns några servrar med cheating-death men dom flesta har den vanliga "cheating modulen" så skit i cheating-death så blir det mycket mindre komplicerat !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Cheating-deathh är jobbigt men det är bra för att det dödar alla fuskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 VAC är steams "anti-fusk" sak..du kan inte ladda ner det. men om du fuskar på en VAC server (aimbot, speedhack, wallhack eller liknande) så kan du bli bannad i upp till ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 18 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 ok tack.. men här är ett annat problem :P när jag ska connecta till en server på condition zero så stannar det på precaching resources. och datorn låser sej så jag måste trycka på strömbrytaren.. men det funkar prima att spela med 1.6. någon som vet vad som kan vara fel? snälla behöver hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Min kompis blev bannad i 4 månader jag visste han hade fusk stack till en Anti-fusk server och gav han ip.n till den när han gick in Pop Blev han bannad i 4 månader.Det var skönt utan nån som fuskar hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 VAC = Kan även vara ett fusk , berro på om du har fuskat VAC = Gör dig bannad i 1år från steam om du fuskar :)))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 :gitarr: Man förtjänar att bli bannad om man fuskar,Man får skylla sig själv :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.