mr_onkel Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 elgiganten har också bra spepriser jag såg tex medal of honor frontline för 200 kr obegagnat i eb games bytes marknad alltså begagnat kostar det 250kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Idag får du en Cube för ca fem, sex hundra kronor. El-giganten ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 va j*vla dumsnutar jag köpte min där för 799spänn j*vla b*js s*it även fast det var typ 4 månader sedan men de kan inte bara gå och sänka priset sådär mycket j*vla dumsnutar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AljosjA o Emil Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 jag köpte mitt gc på www.webbhallen.com för 899 kr men min kompis köpte det för 799 kr inklusive zelda ce. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 va j*vla dumsnutar jag köpte min där för 799spänn j*vla b*js s*it även fast det var typ 4 månader sedan men de kan inte bara gå och sänka priset sådär mycket j*vla dumsnutar kan man visst det du kan själv gå in på pricerunner och kolla dessutom gillar jag inte att bli kallad fula saker och ingen anna heller även om "dumsnutar" inte var så farligt så uppskattas det ändå inte <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg