Veilor Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 rätt likt ocarina of time eller ska jag säga väldigt likt kommer man att kunna bli vuxen igen? för han ser ganska vuxen ut på bilderna Man är vuxen hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 coolt men endålite tråkigt låter lite för seriöst zelda tycker jag ska vara lite små barnsliga också samtidigt som det är spännade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 (redigerat) Visa mer jag kan inte få nog Redigerat 19 Oktober 2004 av Ike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 VI VILL HA MERA BILDER NUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snart kanske man blir beroende av denhär tråden :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Synd att trailern var för stor för att lägga ut... annars hade jag kunnat göra det. Men här är sidan där man kan se trailern Nintendo.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 äh det såg inte direkt ut som jag tänkt mig jag tyckte det verkar lite för seriöst och våldsamt zelda ska inte vara så tycker jag men det kommer säkert bli bra endå fast det är inte direkt likt föregångarna kommer nog att köpa det när det kommer :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 äntligen lite mer horror det blir kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Här är en till bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Och några till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg