Gäst 0012 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Hur lär ni er engelska jag lär mig av spel ni då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 jag lärmig ocksåav spelmen även i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 I skolan, på filmer och av spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 mm samma sak med mig jag lär mig också av filmer.i Skolan sjunger i mest i engelskan :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Mycket i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Jag kan engelska i stort sett flytande och har lärt mig genom tv, tv-spel och tidningar under min uppväxt. Sååå mycket bättre pedagogik än i skolan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Jag lärde mig en hel del engelska från mitt första spel, pkmn Yellow... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Spel och filmer typ, inte i skolan. Såhär är en engelskalektion : Why? Vad betyder Why?? hela klassen förutom jag och 5 till : hmm... hmm.. jag vet!!! NEJ!!! ellerhur? Nej, tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Dem spelen jag lärt mig mest av är: Counter-strike Pokemon spelen Dem filmerna jag lärt mig. Själv klart james bond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CErX Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Jag hinner lära mig av spel och filmer innan vi har det i skolan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 jag lär mig många substantiv av filmer och spel medans jag lär adjektiv och verb i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 I skolan, på filmer och av spel. me 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.