Slemelie Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Min gubbe har fastat utav sig själv och man kan inte få¨honom att göra någoting alls! HELP! Han håller ju poå att dö, för han står ju bara där o bli mer o mer kissenödig och hungrig. Och move_objects fungerar väl inte på the sims 2? God damn it!!
!danneboy! Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 ne vet jag har har samma problem men jag vet inte vad jag ska göra
DanniQ Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Jag tror det är ett bugg. Men kolla på www.thesims2.se där kanske du kan få ett svar för där handlar hela sidan om The Sims 2.
Simpsons Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Det är säkert ett fel i spelet, har aldrig hänt mig.
DanniQ Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Det är säkert ett fel i spelet, har aldrig hänt mig. inte mig heller men hört att det finns många buggar i spelet av folk.
Gäst AntonJ3000 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Min gubbe har fastat utav sig själv och man kan inte få¨honom att göra någoting alls! HELP! Han håller ju poå att dö, för han står ju bara där o bli mer o mer kissenödig och hungrig. Och move_objects fungerar väl inte på the sims 2? God damn it!! Move_objects on funkar på thesims2 men annan stavning skriv Help för att få rätt stavning när du tryck på Ctrl+Skift+C
Gäst RedSnake Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Min gubbe har fastat utav sig själv och man kan inte få¨honom att göra någoting alls! HELP! Han håller ju poå att dö, för han står ju bara där o bli mer o mer kissenödig och hungrig. Och move_objects fungerar väl inte på the sims 2? God damn it!! Skriv aging off P.S.kanske inte rätt stavning, khärolla
larven1 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 men skriver du rätt då? det ska va moveObjects on
Gäst RedSnake Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 aging koden gör så att dom slutar åldras
Rekommendera inlägg