Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) Data-typen kanske andra vill diskutera om det.Plus data typen använd anmälnings manickennnnnnnnnnn :angry: Redigerat 23 Oktober 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Man behöver inte ha en snygg mobil. Man behöver inte ha minst mobil. Bara den fungerar, och dom där nya är ju snart inte mobiler längre. Alla glömmer bort det viktiga, köper en mobil för kanske Mp3 eller den värdelösa kamerans skull..Och tänker. 'Bara en bonus att man kan ringa med den', för att vettiga männsikor ska kunna säga så, måste man vara rejält full.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Eller så följer de bara med strömmen utan att ifrågasätta någonting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Ja dem flästa mobiler liknar inte ens det dem vill bara locka folk och köpa nya och nya köp hällre en Riktig digital kamera om man vill ha det bättre grafik tillomed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) jag nöjer mej med en mobil som man kan ringa på!!!!!!!!!! Redigerat 23 Oktober 2004 av Cuddles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Ja dem flästa mobiler liknar inte ens det dem vill bara locka folk och köpa nya och nya köp hällre en Riktig digital kamera om man vill ha det bättre grafik tillomed.Nu tog jag min digitalkamera, ställde in den på 640x480 (vanlig upplösning på mobiler) och tog en bild av våran dammsugare för att se hur det blev. Inte bra...Ni ser resultatet här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Mm håller med... En OTROLIGT ful dammsugare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag syftade inte på dammsugaren... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Oj... Men vad menar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) Bildkvaliten... Den bilden är tagen med samma upplösning som de flesta kameramobiler... Jag tog dammsugaren i brist på ideer... Redigerat 23 Oktober 2004 av nebbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Ehh det e ju nästan svårt att hitta en mobil utan kamera lr mp3! Och med en digital kamera kanman ju inte skicka bilderna till sina kompisr direkt lr? Följ med utvecklingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 nej det är jätte lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.