0013 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Nej man får Öroncancer(Hjärntumör) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Nej det är strålningen som kan påverka att man får cancer, och ljudet är inte alls bättre i dom gamla mobilerna, och kameran är inte alls dålig iaf inte min, men typ T610 har inte bra kamera... I ett test sa testarna att ALLA de testade (nya) mobilerna hade sämre ljud, och angående kameran så märker man ingen skillnad på mobilens skärm, men förstorar man den så blir den dålig direkt...Jag har en gammal digitalkamera men åldern hindrar den inte från att vara nästan 3 gånger bättre än det skräpet som sitter i dagens mobiler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Men det är ju inte skräp...jag har ju en själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 det är väll smartare om man lägger pegnarna på nått viktigare istället för en sak som man ens inte andvänder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Kameran i nya mobiler är löjligt dålig... Sämre än webcams..suck.. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 jag tycker det är slöseri med pengar att köpa dyra mobiler. Men det är ditt val och jag tror att din pappa tycker samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 (redigerat) det är väll smartare om man lägger pegnarna på nått viktigare istället för en sak som man ens inte andvänder...En mobil e väl ändå de man använder mest!Men om man inte har nån att ringa eller blir uppringd av så kanske det e ganska onödigt! Men du kanske tycker att samla på kort lr nåt töntigt e viktigare! Redigerat 22 Oktober 2004 av LuddE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Nej... Mobil är nog det jag använder minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 nu får det vara nog!!!! :angry: LÅS TRÅDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Duja, men dem som har vänner som smsar och ringer andvänder den nog mest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Mina vänner smsar bara när dem behöver något: Jag kommer sent, hälsa läraren. Eller: Kan du ta med den grejjen. Eller så har dem inte mobil överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Alla jag känner har mobil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.