LuddE Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Halo e mycket roligare,lättare på data,om man inte e ett freak som tränar varje dag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 ok skulle inte kalla mig för ett freak men jag e bra på halo och man kan inte köra split screen på data :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 (redigerat) Det finns nåt som kallas bredband ,man behöver inte köra split screen på datan.Välkommen till 2000talet! :P Redigerat 20 Oktober 2004 av LuddE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 va coolt men tänk om inte mina kompisar vill köpa det spelet :huh: ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Jag har Star Wars Battlefront på Xbox och det är skitkul... Det är ungefär som Halo Fast med mer Laser... Men men jag kan rekommendera Battlefront på Xbox. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 va coolt men tänk om inte mina kompisar vill köpa det spelet :huh: ??? Men du behöver ju inte köra mot dina kompisar, Skaffa nya "spelvänner" eller vad man ska kalla det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 men tänk om man vill köra med sina kompisar då ?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Men det e ju likadant om jag säger att mina kompisar inte vill spela split screen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Jag kör Battlefront ibland hos gokou fast på PC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg