Magdis Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Jag vill köpa fler spel men jag vet inte vad jag ska köpa. De spel jag har sen tidigare är Zelda OOT, Zelda MM, Yoshis story, Paper Mario, Mario 64, Donkey Kong 64. Jag gillar den typen av spel som man kan hålla på med länge och där man ska gå runt och hitta olika saker och lösa olika problem. De ska inte vara för barnsliga heller, Yoshis story t.ex var alldeles för barnsligt. Min man eftersöker nåt roligt sportspel, finns det nåt sånt till N64, typ NHL? Såna spel hatar jag men man får ju offra sig lite för honom också, hehe. Snälla ni, jag behöver verkligen många tips nu så jag slipper köpa en massa tråkiga spel som jag inte vill spela sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 (redigerat) Vad gillar du för typ av spel? Ett grymt fighting spel är ¨Suber Smash Bros¨! Ett roligt spel som räcker länge (tro mig) jag har gamecube men kör spelet än! Ett sport spel e Racing spelet F-Zero X (som också räcker länge) där man kör i framtids svävare! Redigerat 19 Oktober 2004 av Quazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Munken91 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Till din man tycker jag du ska köpa fotboll´s spel! Dom brukar vara bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 perfect dark bäst och räcker år även om man spelar i dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Jag tycker du borde köpa banjo kazooie och banjo tooie om du får tag på dom! Det är komiskt underhållande, ganska stort med mera. Det tycker jag är ett "måste ha" om man har n64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Köp Mario Kart 64 eller Super Smash Bros! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Man kan säga att Banjo kazooie är som en blandning av donkey kong 64 och mario 64. Man kliver in i en sak, letar upp pusselbitar som behövs till andra världar m.m. får nya egenskaper osv osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Ja, Banjo-kazooie, det är ungefär som Donkey Kong. Och sen finns det ju också Banjo-tooie som också är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jag vill köpa fler spel men jag vet inte vad jag ska köpa. De spel jag har sen tidigare är Zelda OOT, Zelda MM, Yoshis story, Paper Mario, Mario 64, Donkey Kong 64. Jag gillar den typen av spel som man kan hålla på med länge och där man ska gå runt och hitta olika saker och lösa olika problem. De ska inte vara för barnsliga heller, Yoshis story t.ex var alldeles för barnsligt. Min man eftersöker nåt roligt sportspel, finns det nåt sånt till N64, typ NHL? Såna spel hatar jag men man får ju offra sig lite för honom också, hehe. Snälla ni, jag behöver verkligen många tips nu så jag slipper köpa en massa tråkiga spel som jag inte vill spela sen. båda zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 31 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jag skrev ju att jag redan har båda Zelda-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Köp det du känner för jag vet inte vad du vill köpa. :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WARCRAFT_ÄGER Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 köp mario party om du har flera konnroller och vänner som brukar komma och lira. :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg