crazy_what Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Hur duschar, badar, tvättar man sitt småbarn?? :huh: Han har så dålig hygien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 (redigerat) vet ej, brukar skriva move_objects on Redigerat 22 Oktober 2004 av RedSnake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 vet ej, brukar skriva moe_objects on Det stavas Moveobjects on i thesims 2 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 det glömde jag, ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Går det inte att bada bebisar i badkaret eller handfatet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Man kan bada i badkaret. Desutom kan man skriva både "moveobejcts on" OCH "move_objects on" jag skriver iaf "move_objects on" :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Man kan bada i badkaret. Desutom kan man skriva både "moveobejcts on" OCH "move_objects on" jag skriver iaf "move_objects on" :) Men det hjälper väll ändå inte än att bada barn?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 (DanniQ @ 21/10-2004 22:23:19) Man kan bada i badkaret. Desutom kan man skriva både "moveobejcts on" OCH "move_objects on" jag skriver iaf "move_objects on" :) Men det hjälper väll ändå inte än att bada barn?? Jag brukar aldrig bada barnen, det behövs lixom inte, dem går endå aldrig ner mer än 50% i hygien, men det går att göra det får att få upp hygienen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larven1 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 du kan bada barnen om du klickar på ett badkar och sen klickar "bada vad-nu-ungen-heter" om du har flera barn står det "bada..." sen så klickar du där och då kommer det upp namn på vilken unge du ska bada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 tack ! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Tack då vet jag ocksp det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 kan man ducha barnen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg