Gäst Spirtual Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Varför kan man inte längre skriva in en länk när man ska byta avatar? Jag brukade skriva in en länk för då kunde avataren vara större än 12kb men nu kan jag inte det längre. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 För att det var en person som missbrukade men även för att länkarna ofta slutade fungera efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Vem missbrukade och hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Rastin, genom att länka till en lössenordsskyddad bild på hackthisite.org(för visso inte hans fel), då fick man frågan om lösenord på alla sidor som rastin skrivit i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Ooookej? Det betyde ralltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 allstså att det kom fram en skriva in lösenordsgrej när man gick på en sida där raistlin hade skrivit..tror jag.Det hände för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 jag fattar inte nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.