admin Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 (redigerat) Här i allmänt kan man ju snacka om allt möjligt men de kan man även i chatten ;) Så kom gärna in på http://www.fuska.se/snacka/chatt.php och häng där inne. Själv heter jag Cr0wN där inne och är inne dygnet runt även om jag kanske inte är vid datorn hela tiden. Har ni programmet mirc så kan ni gå in via det även. Då är det #fuska.se @ QuakeNet som gäller ;) Just nu är det ett par användare och de pågår lite diskussioner.. men bara för att det kan vara dött ibland så stanna ändå. För om alla går ut hela tiden så blir det ju aldrig helt livat :D Redigerat 27 December 2007 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 ja men chatten segar sig hela tiden ju...laddar hela tiden och man når inte alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag kommer inte ens in överhuvudtaget. Annars skulle jag bo i det där chatterboet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Finns nu lite trevlig statistik från chatten: http://chatstat.fuska.se/ Kommer att uppdateras lite då och då ;) Claudia: Vad är det som inte fungerar för dig? Har du brandvägg? Har du java installerat? max99: Vaddå segar? Du kanske skulle installera senaste java isåfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 fu kar inte för mig heller har funkat förut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 det är bara att jag har så många prov nu på skolan så jag har ite haft tid att hänga ichatten så himla mycket. Men jag försöker var där så mycket så mycket som möjligt annars. Jag sitter inte med mirc så det skull vara kul om nån kunde posta en lista med kommandon man kan skriva ichatten som gör olika skaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 lol mina OACCEPTABLA ord AEGER ju alla på chatten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 ja när nogon kommer in segar sig programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 SKa komma in nu oftare ;) ' (ahh.glömde av vad ajg skulle skriva mer ;P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Nu på morronen Är ju nästan inga inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 (redigerat) därför att dom kanke sover eller är i skolan/på jobbet Redigerat 22 Oktober 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 jag ska gå in nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.