Guggo Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 jag saknar den gamla goda tiden.... Var är Apoca ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Blev bannad bara för att jag sa FUSKA. NU ! Dålig chatt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 jadu, det att lura irriterande personer att säga reklam är ett klassikst knep *får nostalgi tripp tillbaks till wish_makers tid* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Har börjat hoppa in där för att PontarN är där mycket =) Då kan man ju dra igång ett CS-parti! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 jadu, det att lura irriterande personer att säga reklam är ett klassikst knep *får nostalgi tripp tillbaks till wish_makers tid* Dock kom jag på det, + gjorde så det blev förbjudet. >:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Orka chatten den laggar ju alltid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 chatten funkar ej på skolans dåliga windows 2000 or Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) chatten funkar ej på skolans dåliga windows 2000 or Borde de göra...Jag har använt 98/2000/ME/XP HE/XP PRO. Ni har inte Java isådanafall... Redigerat 2 Februari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 vi har Xp HE... och det funkar inte. Skall man gå in så hänger sig allt och man får starta om datorn. Och jo, vi har java. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Jag har aldrig gillat java. Faktum är att jag hatar det. Jag tycker alla borde skaffa sig riktiga IRC-klienter för att ansluta till chatten. Det finns ju en riktigt fin guide hur man kan göra på chatt-sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Men alltså,vad är skillnaden mellan IRC och Java? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 IRC är ett protokoll medens Java är ett scriptspråk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.