Brawler Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Den låten som tar dej till Forest Temple,Gerudo Valley..Och hmm..Windmill. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 På MM: Bäst musik: Astral Observatory, Deku Palace, Latte Milk Bar, Stone Tower Temple. Bäst ocarinasång: Song of Healing. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 min favo låt är sarias song och jag gilar musiken på lon lon rans :gitarr: sarias här med, men jag har ingen riktig favorit.bakgrundslåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag glömde musiken som är när man möter Twinrowa i Spirit Temple. Den som också finns i MM i Potion affären i Woodfall. Den e också bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Jag glömde musiken som är när man möter Twinrowa i Spirit Temple. Den som också finns i MM i Potion affären i Woodfall. Den e också bra. Det är ju samma musik! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 OOT: Ocarina: Song Of Storms Bakrund:Typ Temple of Light eller va det heter MM: Ocarina: -II- Bakrund: Laudry Pool på Kvällen(iaf när gubben spelar >.> om det räknas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Ocarina of Time: Ocarinalåt: Bolero of Fire Bakgrundslåt: Gerudo fortress Majoras Mask: Ocarinalåt: Elegy of Emptyness Bakgrundslåt: Deku Palace Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TrIGuN_KniVeS Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 OOT: Bakgrundsmusik: Typ utanför Spirit Temple Ocarinalåt: Song of Storms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 ja gillar den låten som kommer i början av spelet...när man sätter på själva konsollen... oså gillar jag låten som för dejj till vatten templet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Det finns en grym rock remix på Song of Storms, det e min favvo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 I Windmill, Gerrudo valley/fortress och Sarias song är mina favoriter :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Bästa musiken är ju när man springe utte på fälten annars är det väl också Lost Wood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg