Gäst willeo Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Skrivet 21 Oktober 2004 Vad har ni för Djur jag har 2st katter en hund en kanin och hästatar Citera
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Skrivet 21 Oktober 2004 har en liten vatten sköldpadda jag, fick den på min födelsedag Citera
Autobahn Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Skrivet 22 Oktober 2004 Jag har exakt 3 hamstar & 17 marsvin Jag skojjar inte Min mamma är en av sveriges bästa marsvins uppfödare Citera
Claudia Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Once upon a time.... Jag hade en scitzofren katt, den fick ungar. Vi behöll en unge och den gamla katten. Dem började bråka. Vi gav bort scitzo katten till min syster och behöll ungen. Vi har EN katt. Katten har fått sitt namn efter världens mest kända mc förare, Valentino Rossi. Vår gamla katt fick namnet efter världens mest kända F1 förare, Michael Schumacher. Vår familj gillar motorsporter... och katter. Citera
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 har haft 4 fåglar och en mini sköldpadda men snart ska jag få en hund chihuahua Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.