Bullaregott Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Ska jag köpa fable (sugen på det) eller Def Jam Fight For NY (jättekul har testat) Om jag köpeer fable så spelar jag ensam, men det värkar vara ett kul spel, om jag köper dej jam så spelar jag med polarna ...vilket ska jag köpa?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Båda, eller köp en och sedan köper du den andra, eller köp Fable och låt någon av dina kompisar köpa Def Jam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Har inte testat de dära Def Jam Fight Så jag skulle säga Fable B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Def Jam, nää det har inte jag änns hört talas om. Så jag skulle säga att du satsar på Fable. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Fable..Fast..=|.. Båda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Vad är Def jam, hur är Def jam ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag tror det var nåt brottnings-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Brottning ? Ja..Då säger jag Fable.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Brottning ? Ja..Då säger jag Fable.. Till och med "MEM" håller med om att fable är bättre än det, då måste det vara ett skitspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag jag skulle nog säga Fable. ;) Def Jam? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (Halo_Master @ 23/10-2004 21:42:45) Brottning ? Ja..Då säger jag Fable.. Till och med "MEM" håller med om att fable är bättre än det, då måste det vara ett skitspel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg