Mattenator Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Vika är dom sista fyra banorna (tror iaf att det är fyra. kan va fler) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 vadå 4 sista menar du event match lr i adventure Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 han menar nå banorna man kan få?+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 man kan få några banor från ssb sen kan man få final destination och battlefield och en till som jag inte vet om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 vad händer om man klarar 15v minute melee? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 du för banan dk jungle as rolig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jag har alla banor alla gubbar och 284 trofeér och har sound test nu samlar jag trophies jag har 670 coins ungefär om man har 1001 coins så får man en trophie jag sparar nu sen öper man lotter och vinner fler trofeér Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jag har också 284 troféer. Försöker också få 1001 penager men jag har bara 340 typ. Också försöker jag få diskun troféen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 kan nån säga alla banor, undrar för jag vet att det saknas en (det är ett mellanrum mellan två banor på select stage menyn) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Hur många har du och var är mellanrummet? det finns 29. Alla banor: Ice mountain, great bay, temple, fountain of dreams, final destination, battlefield, venom, corneria, jungle japes, kongo jungle, kongo jungle 64, brinstar, brinstar dephts, yoshis island, peach's castle, mushroom kingdom, mushroom kingdom II, green greens, rainbow cruise, pokemon stadium, poke floats, onett, fourside, mute city, big blue, dream land 64, yoshis island 64, flatzone, yoshis story. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 tack så mycket :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg