Gäst willeo Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 (redigerat) Dannie han Låser bra all inlägg han behöver inte LÅsa alla inlägg eller vad tycker ni?? :angry: Redigerat 23 Oktober 2004 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 (redigerat) nää jag vet han har låst 3 av mina populära inlägg och han behöver inte leka admin som om han är någon himla polis :angry: :angry: Redigerat 22 Oktober 2004 av !danneboy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 (redigerat) Admin och Mod har rätt att låsa inlägg som bryter mot reglerna. Det skulle inte skada om ni läste dom nån gång! :angry: Redigerat 22 Oktober 2004 av Fusk Katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 tyst på dig nu spårar du ut i detta inlägg så komm till saken istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 tyst på dig nu spårar du ut i detta inlägg så komm till saken istället :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Han är ju en av dom bästa modarna som sitter här på fuska.se så sluta att klanka ner på honom och läs reglerna ordentligt innan ni postar en ny tråd så slipper ni få den låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Dannie gör bara det han ska göra. Jobba för att få slut på allt spammande. Tänk er in i situationen själva då, ni har en tråd som är en uppenbar spamm- eller §1.13-tråd, men den är skitpopulär, fast fortfarande ett brott mot reglerna. Om ni INTE låser den, så kanske ni får en rejäl tillsägelse för att ni inte låste den eftersom en annan mod kanske skulle låsa den direkt. En tråd kan visst var jättepopulär, men tänk om den enda anledningen var att de får gratis poäng genom att skriva en massa spamm...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 dannie är en skit modderator han låser varje tråd han ser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 det e inte sant!!! :angry: det e klart att man blir arg när sin tråd bler låst men han gör bara sitt jobb så käften på er Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Go, Dannie ! Jag tycker alla moderator på fuska gör ett mega jobb. Skulle aldrig orkat det som dom gör, gutt att vi har dom. Och det är fortfarande Admin som bestämmer här, han är bossen. Vi ska inte klaga på mods.. Admin & Co Rules! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 vår man inte ha den bilden som jag har? Dannel skrev det till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 CÅSS den är animerad >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg