Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Vi gjorde det med några kompisar i skolan. Och i skolan har vi stentrappor. Fy f*n vad det gjorde ont i arslet! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Nej, det har jag inte sagt. Man springer, tar lite sats, sen hoppar man, längst upp från trappan och landar nedanför trappan. Aldirg att man landar i trappan.. jamen jaha, tänkte väll de :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Alltså, Herr Kaio, hur dåliga är ni ? Landar ni på röven i trappan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Nej, Vi försökte göra en vålt som misslyckades... Städaren var i närheten så hon sa till oss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag hoppade ner för en rulltrappa en gång. Stukade foten så den blev helt blå.... Varför hoppa när trappor exicterar för att man ska slippa sånt? Skulle jag hoppa, skulle det vara för att det brann eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Mest för att det är kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Nja... snarare för att överleva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Man brukar inte hoppa i rulltrappan direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Tunnelbanan ståd på perongen! Vad ska man annars göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Man kan göra det i skolan, hemma eller ute. Men inte i tunnelbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Och det tror du inte jag lärt mig? Finns det inte risk att bryta nacken? Hoppa i trappor låter galet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Hmm.. Nej, inte farligt och inte galet. Ni förstår inte hur man hoppar, ni tror man drar till med värsta 270 trappsteg trappan.. På tisdag, ska jag försöka lägga in några klipp där jag o en kompis hoppar..Så ska ni få se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.