Hoppa till innehåll

Stairjumping


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

Någon här som håller på med stairjumping ?

 

Stairjumping är en hobby. Själv har jag precis börjat, gjort några klipp. Det går ut på att hoppa ner för trappor. Låter galet men, kul. Tänkte bara fråga om någon annan gör detta, och om ni isåfall skulle kunna lägga upp era klipp.

Jag håller på med en film, med min kompis och en till. Vi kallar oss *Stairjumpers*, lite mesigt men..:P. Om vi blir klara med våran film så kan jag gärna lägga upp den här :D

Idioter? <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 101
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Liquid Silk

Jag tittade på Yamakasi där det är en gäng i frankrike som håller på och hoppar i taken i Paris. Sen så testade jag att hoppa från vårat hus till våran granne. Misslyckades totalt och stukade foten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tittade på Yamakasi där det är en gäng i frankrike som håller på och hoppar i taken i Paris. Sen så testade jag att hoppa från vårat hus till våran granne. Misslyckades totalt och stukade foten.

Haha rätt åt dig. :P Ja det har man väl gjort nån gång i skolan men inte ha det som nån hobby. :wacko:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni kan kalla mig idiot. Jag bryr mig inte. För detta är en sport..

 

Lika idiotiskt att hålla på med innebandy..

 

När man utövar Stairjumping på elit nivå kan det vara galet, nu är det liksom på amatör nivå. Nu gör man det bara för att pröva på lite, man skadar sig inte..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såja, första såret kom idag. Hoppade en trappa, som jag hoppat innan. Klarade den helt perfekt. Fast när jag landande såg ramlade jag. Slog i armbågar och knä. Men efter 10 minuter hos skolsystern var vi igång igen :P

 

EDIT: Drog till med en Mohammed stavning på skolsyster [ksoslsyster:P], nu är det ändrat.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...