MrSwat Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 man kan ju tycka att dena lag är dum men det är den inte. men jag håller också med att endel saker är svårt att hitta som filmer, musik, serier mm. men man kan hitta dom om man går in och söker på amerikanska sidor och så att man kan bästela dom sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 men det är väl så nu att man får ladda ner musik men inte shara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Då blir det konstigt, eftersom man brukar ladda ner shared musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Neeeej!, ska dom fixxa tanka förbjud NEJ!! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 men det är väl så nu att man får ladda ner musik men inte shara? samma sak båda är förbjudna vaddå svårt att hitta låtar etc. jag har hittils hittat all musik som jag vill ha på internet. jag gissar att ni som säger så inte är vana eller tillochmed alldrig har använt internet till att beställa nånting. och ni som säger att man kan ladda ner sånt som inte har kommit på dvd vad sägs om att vänta istället för att ta den (snart) olagliga vägen sant att de aldrig kommer få stopp på det men det kanske minskar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Då blir det konstigt, eftersom man brukar ladda ner shared musik. ja.. blir ungefär som krocken i lagen mot prostitution.. man får sälja sex men man får inte köpa <_< :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Hehe, låter skojj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 japp.. svenska lagen e allt bra konstig.. fast jag har hört att det var någon i ett annat land som kom undan för mord för att landet hade ingen lag att det var olagligt att bryta mot lagen.. skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 japp.. svenska lagen e allt bra konstig.. fast jag har hört att det var någon i ett annat land som kom undan för mord för att landet hade ingen lag att det var olagligt att bryta mot lagen.. skumt f*n va fult haha att ett land kan göra ett sånt misstag och att man ska behöva en lag som säger att man ska följa lagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 haha den va bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
W3z3R Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 haha, jag tror inte många kommer bry sig om lagen den har ju funnits länge :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 vilken lag menar du? förresten ifall vi ska roliga lagmissar: alla minns väl loveletter (viruset alltså) killen som skapade det bodde i filliperna och när man väl lyckades spåra honom upptäckte man att fillipinerna inte hade nån lag mot viruskodning så killen gick helt fri ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.