Slumpen Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Skrivet 22 Oktober 2004 hur tar man draken ??? jag har slagit Onox och jag har ramlat ner men hur dödar man draken?? :huh:
NintendoMuppen Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 hur tar man draken ??? jag har slagit Onox och jag har ramlat ner men hur dödar man draken?? :huh: är det draken som är sista bossen?
Gäst noatoa Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Varför skulle det inte vara draken???
Gäst noatoa Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Du hoppar upp på hans hand när han försöker mosa dig och sen så hoppar du och slår han i huvudet.Efter ca 15 slag så exploderar han.
Slumpen Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 okej men har ni nå tips hur man ska döda sista bossen??
Gäst noatoa Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Skrivet 24 Oktober 2004 En bra teknik är att hoppa upp på handen och hoppa, slå, och flyga över och landa på hans andra hand och sen göra samma sak igen.Om du är väldigt bra på det så kan du hoppa upp på handen,slå till han med en spin-attack,och flyga över och landa på hans andra hand.
zelda_z Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 det är inte sista bossen <_< det är 2 häxor jag har klarat ut det lätta spelet ;)
Chihuahua Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Spelen är jättelätta. Innan jag la av med GBC:t för ett år sen kunde jag klara båda + det linkade spelet utan att bli Game Over en enda gång. Själva slutbossen i ett olinkat spel är Onox i Seasons och Veran i Ages. I ett linkat spel är det Twinrova (Konume och Kotake) och sen allra sist vår allra käraste gamla kompis, Ganon.
Arwen Undomiel Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Fattar ingenting Har du verkligen spelat Oracle of Seasons??? För så fort nån skriver om det så säger du att du inte fattar nåt.
Rekommendera inlägg