Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Han får tar med sig det när han åker till farsan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jaså.. Oja. Såjklart ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Vad är eastern eggs för nåt? Påskägg vet du la.. i övrigt vet jag inga speciella buggar, som jag har lagt märke till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Det är störigt när en fiende ramlar in i en vägg så att huvudet försvinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) har fassnat i en stridsvagn så här gör du det! Det var min kompis o jag som testa buggar och så märkte vi detta: Om din kompis sitter i scorpionen och siktar rakt upp och medan han siktar upp ska du sätta dig där på där han sitter o sen ska han dra ner siktet o så om du har tur så kommer du i den men annars flyger du bara bort eller på den. Obs:när du är i ÅK inte med scorpionen. Säj till din kompis att gå i väg o stanna kvar du :D Förensten kör gjärna 3 st typ o på lag då kan du sitta i den o skuta ut allt men han kan ej se dig i den Redigerat 2 November 2004 av Tails^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 ok verkar bra :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) har fassnat i en stridsvagn så här gör du det! Det var min kompis o jag som testa buggar och så märkte vi detta: Om din kompis sitter i scorpionen och siktar rakt upp och medan han siktar upp ska du sätta dig där på där han sitter o sen ska han dra ner siktet o så om du har tur så kommer du i den men annars flyger du bara bort eller på den. Obs:när du är i ÅK inte med scorpionen. Säj till din kompis att gå i väg o stanna kvar du :D Förensten kör gjärna 3 st typ o på lag då kan du sitta i den o skuta ut allt men han kan ej se dig i den Vad é en scorpion :huh: Han får tar med sig det när han åker till farsan. Är bara hos pappa en helg... De kvittar.. Redigerat 2 November 2004 av Orzen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 pansarvagnen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Ja jag vet också varför den heter scorpion Om ni kollar längst bak på kanonen är det en skorpion där :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
{Samurai} Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Vad e en bug? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 en miss i spelet.. att typ om man springer in i en vägg så kan man fortsätta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zozamex Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Hmm... har ramlat utanför banan någongång o hoppat på trädens löv vet inga andra bugs :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg