senig Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 jag har skjutit på solen när jag spelade multiplayer hela skärmen blev gul i typ 1 minut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 NICE :P Måste testa de B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Blandar ihop banorna hela tiden... Vilken e Sidewinder? é de den där sand-banan som man kan köra i multiplayer eller? nee sidewinder är den med is (som man kan ha fordon i) och sånt.... den med sand som man kan ha fordon i heter typ blood glutch eller någe liknande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Okej! Sidewinder är ju typ den skönaste Multiplayer-banan enligt mej ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Okej! Sidewinder är ju typ den skönaste Multiplayer-banan enligt mej ;D Jag gillar den faktiskt inte alls. Tycker däremot Blood gulch, Death Island och Infinity är skitbra banor. bland de små banorna är Longest, Rat race och chill out bäst B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Blood gulch é skön som f*n asså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Blood Gulch, ja ! Vet ni hur många gånger sånna här spel kontrolleras efter buggar innan dom släpps ? Fast ändå, så kan man hitta massor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Blood Gulch, ja ! Vet ni hur många gånger sånna här spel kontrolleras efter buggar innan dom släpps ? Fast ändå, så kan man hitta massor.. Hur många gånger? Kan väl gissa på 50st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PaulMcCartney Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Blandar ihop banorna hela tiden... Vilken e Sidewinder? é de den där sand-banan som man kan köra i multiplayer eller? Side winder är is banan Det är blood gultch som är sandbaban Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag vet B) Jag fick reda på de nyss! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (Cornish @ 22/10-2004 23:49:26) Blood Gulch, ja ! Vet ni hur många gånger sånna här spel kontrolleras efter buggar innan dom släpps ? Fast ändå, så kan man hitta massor.. Hur många gånger? Kan väl gissa på 50st 50 ? Fler.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) 100 då Berätta hur många? Redigerat 23 Oktober 2004 av Cornish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg