Light Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Tjaa eftersom en bugg inehåller ett antal buggar i sig själv så lär det ju v ara rätt så många. Förresten jag måste ta och beskriva en JÄTTE STOR bugg, men tyvär hinner jag inte beskriva den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Komigen B) Berätta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag vet inte hur många gånger det genomsöks. Men det är oändligt många. Shit vad jobbigt.. Men ändå, så kommer det små fel i alla spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 (Kassler @ 22/10-2004 23:16:51) Okej! Sidewinder är ju typ den skönaste Multiplayer-banan enligt mej ;D Jag gillar den faktiskt inte alls. Tycker däremot Blood gulch, Death Island och Infinity är skitbra banor. bland de små banorna är Longest, Rat race och chill out bäst B) Death island??? Infinity???Jag känner inte igen dom. Jag gillar Prison(tror det är det den heter), den med gravarna och Blood Gulch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Prisoner, men vilka gravar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Jag menar Prisoner och Hang´em high. (har kollat namnen ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddie_II Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 En hemlighet en grunt säger "please don`t kill me i have a family please spare my life" (på The Maw) :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 xD Var nånstans ? Hittar inte det..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddie_II Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Tjaa eftersom en bugg inehåller ett antal buggar i sig själv så lär det ju v ara rätt så många. Förresten jag måste ta och beskriva en JÄTTE STOR bugg, men tyvär hinner jag inte beskriva den.. är en beta testare med en vän för Bugie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Bana ? Ska testa senare...maybe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddie_II Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 xD Var nånstans ? Hittar inte det..? ???? kommer ej ihåg leta du hittar säkert den :D lovar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Soft, f*n ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg