Joe Cool Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Hur kan vissa ha så mycke poäng när de bara har skrivit så lite inlägg. Har de haft väldig tur på Enarmadbandit ir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Hur kan vissa ha så mycke poäng när de bara har skrivit så lite inlägg. Har de haft väldig tur på Enarmadbandit ir. skulle inte tro det PS. varför försvinner nåra av min inlägg IGEN?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 ja ha fått 100 poäng av admin........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 va varför då fuskit?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 va varför då fuskit?? ja vet inte......har frågat, men har inte fått svar...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 va varför då fuskit?? ja vet inte......har frågat, men har inte fått svar...... grrrrr vad fuskit nu blir jag ledsen :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Antagligen så gillar admin han 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 De stog för er som såg igår på fuska.se att de 10 första som registrerar sig på denna sida skulle få 100 poäng ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Vad ska man ha poängen till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 001 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 varför har du så mycket poäng admin?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 fö de första: ja e en tjej (syns på vänster sida om man e uppmärksam) fö de andra: admin ha så mycke poäng fö att han e administratör fö denna sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag hadde 21 poäng sen så va 18 och jag hadde inte gjort något :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.