Karata Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 jupp de måste man :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 goldenmew skrev: men det är fuskit jag får ett par fast man får inte poäng va konstit admin varför har du gjort så ja det undrar jag också??? det är ju inte admin som har gjort spelmaskinerna han har ju tagit från en sida som gör sådana!(detsamma med affären!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 goldenmew skrev: men det är fuskit jag får ett par fast man får inte poäng va konstit admin varför har du gjort så ja det undrar jag också??? det är ju inte admin som har gjort spelmaskinerna han har ju tagit från en sida som gör sådana!(detsamma med affären!) hur vet du det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 goldenmew skrev: men det är fuskit jag får ett par fast man får inte poäng va konstit admin varför har du gjort så ja det undrar jag också??? det är ju inte admin som har gjort spelmaskinerna han har ju tagit från en sida som gör sådana!(detsamma med affären!) Stämmer inte riktigt. Har fått dom av en kompis som är programmerare och han har gjort om dem en hel del. Tror inte han gjorde dem helt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 goldenmew skrev: men det är fuskit jag får ett par fast man får inte poäng va konstit admin varför har du gjort så ja det undrar jag också??? det är ju inte admin som har gjort spelmaskinerna han har ju tagit från en sida som gör sådana!(detsamma med affären!) Stämmer inte riktigt. Har fått dom av en kompis som är programmerare och han har gjort om dem en hel del. Tror inte han gjorde dem helt själv. va :shock: kan man göra såna saker (privat)?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 Klart man kan och det är inte så jätte svårt heller. Testa och lär dig ett programmeringsspråk som ASP eller PHP. Själv gillar jag PHP mer även om ASP är mycket lättare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 vad är adressen då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 Biblioteket, Wettergrens har programmerings böcker.. vet inte vad adressen är till dem men kolla gulasidorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 jag vet ett program man kan göra spel program mm.det heter paskal.det är skit heftigt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 pascal är väll ett dator språk??? gamemaker använder sig av pascal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 men paskal andvends i dos men ett anat program är delpi (tror jag det stavas) det andvends i windos paskal och delpi är lika bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.