Nomatic Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Jag vinner typ aldrig på enarmadbandit :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 mm kasta tärning är dålit men Enarmadbandit är bra jag vann igår 50 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 ja vinner typ heller aldri men ja spelar inte så mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Jag tycker att man bara förlorar på spel. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 men det är fuskit jag får ett par fast man får inte poäng va konstit admin varför har du gjort så :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 men det är fuskit jag får ett par fast man får inte poäng va konstit admin varför har du gjort så :cry:ja det undrar jag också??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 17 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Jag har nu haft över 1000 poäng så jag köpte namn färg som ni ser och 150 äv de poängen vann jag av enarmadbandit och resten på Tärning!!!!!!!! :8: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 fuskis ja har typ 200 poäng (har lite på banken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Fast på tal om tur... Jag vann 2 poäng på enarmadbandit =) Och en annan sak, idag, 17 Oktober, hände nåt kul! Jag kom hem från skolan och det ringer.. Det är tv-spels butiken Game(Min absoluta favvo affär,när det gäller tv-spel)och säger att jag vunnit en skateboard för att jag förhandsbokade Jak II och dem drog mig av alla som gjort det (En tävling) Ganska tur va? Hehe, slår vad om att jag kommer vinna en stor summa poäng snart =) (Ville bara berätta detta för skojs skull om ni inte protesterar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 då ska man väl säga grattis?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Ja det låter ganska bra =) Tack förresten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Jag tycker att man bara förlorar på spel. :(men man får lita på turen istället för att klaga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.