mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 jag har hört på radio att äfter leaf green och fire red kommer inte något pokemon spel om de inte ändrar sig men de ska göra ett spel som handlar om att ett monster kommer till jorden och ska utrota planeten så får man i updrag att sprenga han.man börgar med en bas och 50 gubbar och 100 pansar vagnar man behöver minst 500 gubbar och 1000 pansar vagnar. (hoppas de ändrar sig)(någon som tycker likadant)(vad lät roligast det spelet med monstret eller pokemon?)(jag tycker pokemon) (moderator/administratör lås inte tråden för min och en del andras skull)(vad tycker ni ska pokemon spel finnas kvar?)(hoppas ni tycker som jag)(svara vad ni tycker) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 jag har hört på radio att äfter leaf green och fire red kommer inte något pokemon spel om de inte ändrar sig men de ska göra ett spel som handlar om att ett monster kommer till jorden och ska utrota planeten så får man i updrag att sprenga han.man börgar med en bas och 50 gubbar och 100 pansar vagnar man behöver minst 500 gubbar och 1000 pansar vagnar. (hoppas de ändrar sig)(någon som tycker likadant)(vad lät roligast det spelet med monstret eller pokemon?)(jag tycker pokemon) (moderator/administratör lås inte tråden för min och en del andras skull)(vad tycker ni ska pokemon spel finnas kvar?)(hoppas ni tycker som jag)(svara vad ni tycker) Vad är du säger :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 de tenker sluta med pokemon spel :evil: :evil: roligt eller tråkigt? jag tycker tråkigt j*vlar vad tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Själv hurrar man för tillfället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 inte säkert att det blir så dom kan endra sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 hoppas dom endrar sej för jag gillar pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 jag tror dom ändrar sig (inte säkert) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Du Ljuger! för f*an din lilla jordnöt du ljuger mer än en i femman! Hallå ni allihopa! Mr.Best ljuger! nån som håller med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Jag gillar pokemon jag vill inte dom ska sluta. Men du kanske luras :wink: :wink: :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Du Ljuger! för f*an din lilla jordnöt du ljuger mer än en i femman! Hallå ni allihopa! Mr.Best ljuger! nån som håller med? jag juger inte det är sant bara så du vet.men tro inte på mig då du vet inte vad jag har hört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Vem vet, livet e fullt av överraskningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Du Ljuger! för f*an din lilla jordnöt du ljuger mer än en i femman! Hallå ni allihopa! Mr.Best ljuger! nån som håller med? jag juger inte det är sant bara så du vet.men tro inte på mig då du vet inte vad jag har hört Dom tjänar för mycket på spelen för att sluta med dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg