mr.best Skrivet 12 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 med så mycket pengar de stjenar tror jag inte de slutar.men vem vet? hoppas att de tillverkar båda för deras skull!!! jag menar då får de ju mer pengar och kan till verka ett spel till med fortsetning.den stratigin tycker jag är bra i så fall om de ska till verka det spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 jag hatar pokemon men SPELEN ÄR KUL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Hallå ni måste tro mig! Först säger han att han sa att han att han hörde det på radio sen säger han att man måste ha ett viss antal saker för att spränga Marsmannen det är som han har hittat på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 ja okey jag tror dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 ja okey jag tror dig Okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 varför måste dom ta bort... dumma j**lar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Men de kommer inte göra det! Visste du inte att han ljuger? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Hallå ni måste tro mig! Först säger han att han sa att han att han hörde det på radio sen säger han att man måste ha ett viss antal saker för att spränga Marsmannen det är som han har hittat på det! tro på mig jag ljuger inte.jag ljuger aldrig så legne jag inte moste så jag ljuger inte.ok du behöver inte tro på mig men jag ljuger inte föresten skriv inte mer här för det blir spam!!!!!!!ni andra se till och inte spama ni okså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Hallå ni måste tro mig! Först säger han att han sa att han att han hörde det på radio sen säger han att man måste ha ett viss antal saker för att spränga Marsmannen det är som han har hittat på det! tro på mig jag ljuger inte.jag ljuger aldrig så legne jag inte moste så jag ljuger inte.ok du behöver inte tro på mig men jag ljuger inte föresten skriv inte mer här för det blir spam!!!!!!!ni andra se till och inte spama ni okså Försöker du komma undan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Vad sysslar ni med... tråd låst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg