Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (Cornish @ 23/10-2004 09:48:37) Har du aldirig spelat Halo ? :gitarr: .. Boxar kostar runt 1000-2500.. Nej, inte längre <_< Jag fick mitt för 1699kr INKL. 3 spel B) Knappast att de drar upp till 2500... En chippad med guld skal, jo.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Men jag menar en vanlig :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Om jag inte minns fel inkluderas väl 2 spel? Nåja, nu vet jag ju inte vad du gillar. Men jag skulle nog ändå valt Midtown Madness 3. Halo är visserligen bra, men ändå överskattat. Då tycker jag du bör vänta på halo 2 istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Om jag inte minns fel inkluderas väl 2 spel? Nåja, nu vet jag ju inte vad du gillar. Men jag skulle nog ändå valt Midtown Madness 3. Halo är visserligen bra, men ändå överskattat. Då tycker jag du bör vänta på halo 2 istället. Men då håller jag nog med kassler, man borde skaffa Halo 1, annars fattar man ju inte triologin i det hela, hur kul är det igentligen. MM3 njaee det är kul dom första ggr men man tröttnar välldigt fort på det enligt min mening. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Som jag gjorde då :D De va helt värdelöst efter en vecka <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Om jag inte minns fel inkluderas väl 2 spel? Nåja, nu vet jag ju inte vad du gillar. Men jag skulle nog ändå valt Midtown Madness 3. Halo är visserligen bra, men ändå överskattat. Då tycker jag du bör vänta på halo 2 istället. Överskattat ? Tjoo Baloo, Dannie.. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg